A Steam ütötte ki az Ubisoft DRM-et :
A múlt héten indult Steam nyári kiárusítás nyírta ki az Ubisoft DRM-szervereit - írja a Destructiod. A digitális disztribútornál tömegesen vásárolt Ubisoft-termékek miatt egy idő után nem bírtak a szerverek a terhelést és összeomlottak, így a hétvégén sok ezer vásárló nem tudott játszani.
A kiadó a hivatalos fórumán egy három soros közleményben kért bocsánatot az érintettektől a kellemetlenségek miatt, hozzátéve, hogy most már minden rend szerint működik.
A játékosok természetesen ennyivel nem érték be, azóta már harminc oldalasra hízott a topik, melyben ismét a sokat kritizált DRM-et ostorozzák.
Megnéztem a uplay katalógust, nagyjából az összes játék fenn van torrenten. Szerintem az Ubisoft lassan rosszabbul jár DRM-el, mintha kidobnák a fenébe. De tényleg, több a botrány körülötte mint amennyire megérheti. Blizzardék Diablo 3-ja sem indult zökkenő mentesen ilyen szempontból(és még finoman fogalmaztam...), de talán még hosszú hónapokig nem is lesz belőle használható tört verzió, ha lesz egyáltalán. Ubisoftéknál ez max órák kérdése. Ezt már valahogy úgy képzelem el, hogy Reloadék reggel leülnek a gép elé, beteszik a legfrissebb Ubisoft játék lemezét, megnyomják a "Feltörés" gombot, és mire megisszák a reggeli kávét, már mehet is fel a megosztókra az anyag. És most nem a DRM vs DRM Free vitát akarom táplálni, mert az én részemről hót mind1, hogy most milyen CD kulcsot írok be(állandó netet megkövetelő játékom még nincs). Ha írok egyáltalán. Mert Steamen ugye az se kell, szimplán csak arra, hogy mennyire (vigyázat 18+ tartalom következik) b*lf*sz (én szóltam :D)ilyen téren a kiadó, csak viccet csinál lassan magából ezzel.
