HTML

Címkék

AlternativeTo (1) amazing alex (1) Android (1) android (5) apple (1) balsamiq (1) batman (4) battlefield (1) bemutató a múltból (1) béta (2) bioware (1) Blizzard (6) blizzard (3) Bomberman (1) borderlands 2 (1) C9 (1) capcom (3) cathrine (1) Codemasters (1) comic (6) comic oldalak (1) Continent of the Ninth Seal (1) crazy machine (1) dc universe (4) deviantart (1) diablo (1) diablo 3 (1) dlc (2) doctor who (1) dos (4) dragon age (1) DRM (1) elder scrolls (1) electronic arts (3) elmélkedés (2) enderman (1) extended cut (1) eyecandy (2) F1 (1) f2p (1) fejlesztés (1) fighting (2) file browser (2) film (1) final fantasy (2) final fantasy 7 (1) flash (2) FPS (1) free (13) free-to-play (4) freeware (1) gameboy (1) gamelogic (2) gameplay (1) gangmansytle (1) gangnamstyle (1) gog (11) Google (1) google play (2) hedgewars (1) hitman (1) hitman absolution (1) injustice (2) iphone (3) IT (8) játék (5) játékszoftver (33) jrpg (2) klasszikus (18) konzol (5) kritika (3) leírás (11) leviathan (1) Linux (6) Mac (4) magicka (1) marvel (1) mass effect (4) matrix (1) megaman (6) metroid (1) Microsoft (1) minecraft (1) MMORPG (1) mmorpg (1) mockup (2) modellezés (1) mortal kombat (1) MSWindows (1) MTVA (1) multiplayer (1) nadeo (1) nap képe (41) nexus (1) nigths into dreams (1) nintendo (1) nintendo ds (1) open (6) OpenRA (2) OpenTTD (2) origin (2) paradox entertainment (1) paradox interactive (1) PC (16) pc (16) pc guru (1) playsation 3 (2) playstation 3 (2) pokémon (5) pokemon (1) PvsZ (1) responsive (1) retró (1) rovio (1) rpg maker (1) sega (2) shootmania (1) sims (1) skyrim (1) snes (3) sonic (1) soul calibur (1) source filmmaker (2) square enix (1) starcraft (1) star wars (2) steam (8) street fighter (1) super mario (8) szoftver (1) tardis (1) TC alternatívák (1) team fortress 2 (4) tekken (1) teszt (4) the incredible machine (1) the old republic (1) trailer (1) ubisoft (2) újság (1) usite (1) uTorrent (1) valve (3) vélemény (3) videó (8) video (6) web (16) Widelands (1) wii u (1) Win (2) Windows (17) worms (1) WoW (1) xbox 360 (5) youtube (3) zelda (3) zenonia (1) Címkefelhő

Bad Robot - Android frissítés

2012.08.03. 12:45 tommckay

google_android400-300x300.jpgTöbb helyről hallottam már, hogy szeretnének androidot frissíteni a telefonjukon. De persze hivatalosan a gyártó nem adott ki frissebbet annál, ami épp rajta van, és buherált androidot meg cink felrakni, mert mivan ha tönkremegy? Erre próbálok választ adni(mármint a "tönkremegy" részére).

Figyelem az alábbi leírásért semmilyen felelősséget nem vállalok, ha másoknál nem működik. Én csak leírom, hogy csináltam. Ha nálad nem megy vidd szervízbe!

Nos én is ebben a dilemmában voltam, aztán döntöttem, és megpróbáltam felrakni az X8-amra egy 2.3.7es droidot. Az új rom telepítéséhez 3 dolgot kellett előre elvégezni. Flashtools-al rootolni kellet, majd feltelepíteni az xRecoveryt. A harmadik, amit én egyébként elfelejtettem, a biztosnági mentés készítése mindenről, ami csak a telefonon van. Itt mázlim volt, mert csupán csak pár telefonszámot vesztettem, minden más pótolható volt. A Rootolás menetéről itt egy hosszabb részletes leírás, Sony Ericsson telefonokra. Ez már magában problémás volt, tekintve, hogy a flashtools nem ismerte fel a mobilom, beletelt egy kis időre mire ráakadtam a megoldásra. Mégpedig, hogy fel kell telepíteni a PC Companiont ami felrakja a szükséges drivereket.

Innen már ment minden mint a karikacsapás, xRecovery fel, SD tisztára törlése, Rom felmásolása. A romot egyébként innen szedtem le, konkrétan a Ginger Xperiára esett a választásom. Következő teendőm a telefon újraindítása volt, xRecovery módban. Itt megcsináltam a Full factory resetet, és jöhetett a telepítés, ami gond nélkül lezajlott. A telepítés végeztével újraindítottam a telefont, ami leállt a Sony Ericsson feliratnál.

bad_android.jpg20 percig vártam hátha rendesen bebootol, de semmi. Gyakorlatilag téglát csináltam a telefonomból. Egy pár másodpercnyi pánik után, (tényleg, nem zokogtam a padlón, hogy tönkretettem a mobilom, tényleg nem...), beírtam  a keresőbe a hiba leírását, és már az első találatok között megvolt a megoldás. 

Újraindítottam a telefonom, úgy, hogy kivettem az akksit és beraktam újból, majd hosszan nyomtam a vissza gombot. Ez nem sikerült egyből, mert mint kiderült, ezt gyorsan kell csinálni, ha nem csinálom elég gyorsan nem flash módban indul, hanem simában, ami ugye megint az SE feliratnál lévő fagyáshoz vezetne. Ha elég gyorsak voltunk elkezd világítani jobb felül egy led.

Amennyiben ez sikeresen megvan a következő lépés egy működő rom feltelepítése. Ehhez a fenti link jelenti a segítséget ahol mindent pontosan leírnak. Nekem ez alapján sikerült vissza állítani működő állapotba a telefonom. 

Andoid pirate.png

Persze én sem az eszemről vagyok híres, ezért egyből(igen, egyből azután, hogy újból működő állapotba hoztam a telefonom) megpróbálkoztam a főzött rom telepítésével, újra. Ismét elakadtam, a rémálmaimban később többször visszatérő feliratánál. De most egy hivatalosabb megoldást választottam.

PC Companion-ban ugyanis van egy fasza javítás opció, ami gyakorlatilag ugyanezt teszi mint a flashtools csak hivatalosan. Ez ugyanúgy működik. Kövesd a kiírásokatt PCC-ben, indítsd újra a telefont flash módban. Majd várj, ééés kész a működő telefon. Én azóta is használom, szóval garantáltan működik. Sőt talán még jót is tett, azóta mintha sokkal folyékonyabban működne minden, kevesebb akadás stb.

2 komment

Címkék: leírás android IT

A bejegyzés trackback címe:

https://x303.blog.hu/api/trackback/id/tr194693700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

asdda 2012.09.07. 21:22:41

szia
szerintem nem cink felrakni csak anyi a lényeg ha nem értesz hozzá akkor olvasgas
a téma után
és a vidd szervízbe javaslatod nem jó mert ha meg tudják hogy te valami nem hivatalos romot probáltál felrakni ugrott a garancia
de ezt ne vedd kötekedésnek

tommckay · http://x303.blog.hu/ 2012.09.07. 21:55:06

@asdda: Szia!
Abszolút nem veszem kötekedésnek, sőt, örülök, hogy írtál:) Azóta már sikeresen felraktam egy másik 2.3.7-es romot amivel nem volt semmi probléma ( x303.blog.hu/2012/08/08/x8_2_3 ).

A szervizzel kapcsolatban eddig több véleményt is hallottam. Volt aki szerint nem csinálnak belőle ügyet, mivel nekik is csak egy 2-3 perces meló, és nem érdekli őket mi volt rajta, ha ilyen könnyen javítható. Voltak olyanok is akik a te véleményedet osztották, a garanciával kapcsolatban. Szerencsére személyesen még nem kellett megtapasztalnom az álláspontjukat.:D

Mindenesetre jó ötletnek tűnt oda írni, ha valakinek nem sikerülne ne engem hibáztasson, én csak a saját tapasztalataimat írtam le:)
süti beállítások módosítása